Támogatás
Normál támogatás
A programhoz magyar nyelven díjmentesen biztosítunk e-mailben támogatást.
Reakcióidő: max. 72 óra
Kiterjesztett technikai támogatás
Opcionálisan vásárolható kiterjesztett támogatás csomag is. Ezek a következőek:
- Kiemelt e-mail támogatás (kisebb reakcióidő).
Reakcióidő: max. 24 óra - Telefonos vagy távsegítség támogatás:
Munkaidőben (9.00-17.30) technikai kollégák telefonon vagy távmenedzsment útján nyújtanak segítséget.
Reakcióidő: max. 48 óra - Kiemelt telefonos, távsegítség és e-mail támogatás:
Bővített munkaidőben (8.00-18.30) nyújtott e-mail, telefon vagy távmenedzsment szolgáltatás, kisebb reakcidővel.
Reakcióidő: max. 24 óra.
Varga Gábor
Az általunk vásárolt VPOP3 levelezőprogramot már jó pár éve használjuk és azt mondhatom teljesen meg vagyunk elégedve a programmal. Rengeteg beállítási lehetőség van benne és nem nagyon volt olyan problémánk, amit ne tudtunk volna megoldani vele, pedig egy 80 fős céget kell kiszolgálnia. Igazi profi mail szerver program. De mi nem csak a tudása miatt döntöttünk mellette, hanem az ára miatt is. Legalább egy nagyságrenddel olcsóbb, mintha Microsoft Exchange Server-t üzemeltetnénk.
A Hunet Kft által nyújtott szolgáltatással maximálisan meg vagyunk elégedve.
Varga Gábor
rendszergazda
Golding Kft